Вікіпедія як інструмент завоювання довіри і впливу на суспільну думку
12 Грудня 2018, 18:04Вікіпедія – найпопулярніша світова онлайн-енциклопедія, стала не просто джерелом інформації для мільйонів користувачів, а ще й інструментом для впливу на громадську думку.
В Одесі керівник SMM-агенства Osenilo Андрій Францев провів семінар «Вікіпедія для бізнесу і політики», на якому розкрив деякі секрети роботи в світовій енциклопедії.
На його думку, Вікіпедія це не лише безкоштовна база знань, доступна кожному, але й інструмент по завоюванню довіри. А довіра, це ключ до успіху в бізнесі – переконаний доповідач.
Для учасників семінару Андрій проаналізував статуси редакторів в Вікіпедії та розкрив тонкощі модерації. Також, на конкретних прикладах були розглянуті основні помилки в написанні статей, а також Андрій розказав деякі лайфхаки, котрі допоможуть редакторам в майбутньому.
Учасники заходу відзначили, що завдяки семінару подивились на глобальну енциклопедію з нового боку, отримали цікаву і важливу інформацію, яка буде корисною для їхньої професійної та суспільної діяльності.
Керівник Solar Digital Кирило Соляр:
«Зрозумів, що навіть дуже відомі авторитетні люди, які десятки років роблять дуже багато для суспільства, все одно стикаються з певними проблемами і справді, потрібно підлаштовуватися і враховувати думку спільноти самих модераторів Вікіпедії».
Для деяких відвідувачів було повною новиною те, що в вільній енциклопедії існує своя ієрархія і упорядкована система і кожен із них напевне відкрив щось для себе.
Тарас Богатирьов, керівник школи контент-маркетингу і продажу, зазначив, що навіть не здогадувався про ієрархію авторів Вікіпедії та їх вплив на енциклопедію, а також додав: «Чудово, що є такі лекції, тому що завдяки ним, я сподіваюся, в Україні з’являться більше значущих людей, які є в Вікіпедії, ніж ті люди, розпіарені, які нічого з себе не представляють».
На семінар також завітала операційний директор Invogue Fashion Group Віра Гур’єва, на її погляд люди починають цікавитись Вікіпедією, як інструментом впливу, з точки зору бізнесу, та починають думати, як потрапити до Вікіпедії.
Детальніше розібратися в особливостях Вікіпедії, правилах створення та редагування статей, можуть допомогти на курсах компанії Osenilo. Як розповів Андрій Францев, на разі створено два курси: стандартний, який триває 6 місяців, і прискорений на 3 місяці.
«Є певна кількість записаних відео уроків, є консультанти, які готові спілкуватися в месенджері, є закриті групи в соціальних мережах в яких відбуватиметься спілкування між учасниками, в результаті якого, будуть вже повноцінні статуси», – пояснив Андрій Францев.
В подальшому Андрій і його компанія Osenilo планують продовжувати популяризувати роботу в Вікіпедії. І звісно запрошують в свою команду тих хто також хоче зробити внесок в розвиток суспільства і навчитися використовувати Вікіпедію як інструмент в бізнесі.