До того ж, попри коронавірусну кризу, для бізнесу вже відкриті міжнародні ринки. Потрібно тільки знайти свій. Одещина має розвинену сферу послуг і агросектор, але не слід обмежуватися тільки цими напрямками.

«Є потенціал для будь-якого неочікуваного товару і будь-якої ніші, все залежить від кон’юнктури ринку і міжнародних ринків. Якщо ми говоримо про українських підприємців, це також залежить від зусиль і їхньої можливості виробляти конкурентоздатний продукт або послугу на міжнародних ринках, а також від уміння продавати, це маркетинг і комунікації», — зазначила директорка Офісу з розвитку підприємництва та експорту Тетяна Міськова.

Усю необхідну інформацію про вихід на міжнародні ринки підприємці можуть отримати на сайті Дія.Бізнес.Експорт.

Останні новини

Дивитися все