Розвиток громад з власними культурними та креативними продуктами (відео)
«Культурна демократія» для українських громад. Проєкт із такою назвою презентували в одеському офісі Дія. Бізнес.
30 Червня 2021, 16:51Планують з його допомогою дослідити культурні та креативні ресурси в громадах. А головне — надихнути жителів та інвесторів на створення власних креативних бізнесів і кластерів та нових локальних продуктів, які можуть стати основою для майбутніх туристичних маршрутів. Завдяки цьому вдасться поповнювати бюджет, щоб самостійно обслуговувати місцеву інфраструктуру.
Проєкт за фінансової підтримки Українського культурного фонду починає працювати з п’ятьма громадами Одещини. Це — Ананьївська, Вилківська, Кілійська, Любашівська та Ренійська.
«Ми робимо всю інформацію відкритою, на засадах діджиталізації, всі наші активності, навіть ця презентація — все буде відкрито, і будь-яка громада може подивитися, зробити «за образом і подобою». А в жовтні ми зробимо відповідний дослідницький буклет, де ми опишемо відповідний алгоритм розвитку креативних індустрій в громадах: що треба зробити, які етапи пройти», — прокоментувала керівниця проєкту «Культурна демократія» Вікторія Карпенко.
Найперспективніші проєкти жителі громад реалізовуватимуть разом з державою та за підтримки бізнесменів. Якщо ідея не отримає грант, альтернативою стане самостійна реалізація на місцях.
«Ми брали участь від Городнянської громади, яка ще не була створена, це було напередодні виборів, але ми вже від громади презентували свій проєкт. Культурно-креативний простір для розвитку людини, для розвитку талантів: навчатись сучасних технологій, навчати доросле покоління користуватись сучасними гаджетами», — розповіла Наталя Водник, яка брала участь у створенні проєкту.
Всю інформацію щодо участі у проєкті та його перших результатів можна знайти на сторінці «Культурна демократія» у фейсбуку.