Цей ваговий комплекс не працював декілька років. Запустили його якраз напередодні інспекції за участі голови Укртрансбезпеки. Заява Володимира Зеленського про боротьбу із порушеннями вагового контролю спонукала управління удосконалити механізми контролю.

В Укртрансбезпеці кажуть: покращити здійснення контролю за порушеннями вагових норм значно зручніше було б за допомогою автоматичного зважування. Але згідно з чинним законодавством зараз це не можливо, хоча законопроєкт, що дозволить здійснювати автоматичне штрафування, вже зареєстрували у Верховній Раді та підтримали у першому читанні. Якщо його остаточно ухвалять — максимальний штраф за порушення вагових норм підвищиться з 34 до 51 тисячі гривень. А мінімальний — з 1 тисячі 700 до 8,5 тисячі гривень. Проте зараз без регулярних інспекцій з Києва не обійтись.

І це попри те, що за останній рік кількість мобільних вагових комплексів в Україні збільшилася з 8 до 15 одиниць. Тільки на 24 комплекти, що на балансі Укртрансбезпеки, торік з державного бюджету виділили більше ніж 7 мільйонів гривень. Однак цього замало.

Одеська область — не єдиний регіон, куди завітають інспектори Укртрансбезпеки. На черзі ще перевірки на дорогах Миколаївської та Херсонської областей.

Останні новини

Дивитися все