Свое исследование они провели в 24 городах, включая Одессу.

«33 тисячі 700 водіїв ми перевірили фізично, подивилися, вони пристебнуті чи ні, і, на жаль, побачили. Дослідження ми проводимо щороку. Методологія міжнародно визнана. Методом спостережень. Представники наші вибирають мінімум три місця і стоять одну годину, фізично спостерігаючи, пристебнуті водії чи ні. В Одесі показник складає майже 32 %. Це більше, ніж середній по Україні», — прокомментировал глава ОО Vision Zero Виктор Загреба.

По словам экспертов, в 2017 году ремнями безопасности пользовалось 15% украинских водителей, но на волне популяризации законопроекта об увеличении штрафа до 800 грн статистика выросла на 20 %.

«Дуже низький штраф, який сьогодні становить 51 гривню за ігнорування ременя безпеки та величезна кількість міфів та упереджень у водіїв і пасажирів, які аргументують, чому їм не потрібно застібатися. На сьогодні у ВР зареєстровано два законопроєкти, які підвищують відповідальність. І сума, яка пропонується до збільшення, 510 гривень», — сообщила руководитель Центра демократии и верховенства права Олеся Холопик.

Образцом для других городов является Киев, где согласно исследованию пристегиваются 48% водителей.

Напомним, в ноябре Кабмин внес изменения в правила дорожного движения, согласно которым водители и пассажиры такси должны использовать по назначению ремни безопасности.

Кроме того, теперь пристегиваться должны и инструкторы по вождению.

Останні новини

Дивитися все