Що українці дивляться в YouTube на карантині
За рік карантину українські користувачі стали дивитися відео в YouTube набагато більше - понад 55 хвилин в день, пише AIN.UA, посилаючись на звіт українського Google. Прямі трансляції стають більш популярними, ніж записані відео, на них користувачі витрачають в чотири рази більше часу. Багато людей зацікавилися внутрішнім туризмом. У топ вийшли ролики про походи і рафтинг. Їх популярність зросла на 80%. В тренди вийшов контент, пов'язаний з рибальством. Його стали дивитися на 50% частіше, ніж рік тому. ВІдео медитацій почали дивитися на 35% більше, а кулінарних роликів - на 45%. А відео домашніх тренувань користувачі почали дивитися і взагалі на 340% частіше.
26 Березня 2021, 17:13на прямому зв’язку:
Сергій Проценко, тренер з фізичної підготовки;
Віталій Гілевич, голова спільноти SPORT SOCIUM