Через три роки на Одеській залізниці модернізують увесь парк (відео)

«Перевтілення» старих потягів на нові роблять в ремонтному цеху Одеської залізниці.

Вагони майже повністю розбирають, утеплюють і ставлять нові вікна та туалети. За планом, за три роки весь парк мають оновити або модернізувати.

Вагони тепер можна експлуатувати до 45 років. Для порівняння: раніше ця цифра становила 28 років. Підвищити тривалість служби можна завдяки капітальному ремонту.

Наприклад, деякі вагони оновлюють за такою технологією: розбирають до рами, замінюють заіржавілі металеві елементи, встановлюють блокові вікна та утеплюють мінеральною ватою. Модернізовувати так планують приблизно один вагон на місяць.

Окрім цього, до Одеської філії завезли 16 нових вагонів українського виробництва: з січня потяг курсує за напрямом Одеса — Київ. У цих вагонах — вакуумні туалети, нові вікна, регулятор світла та розетки у кожному купе. А ще кавова машина та кондиціонер, однак регулювати його може лише провідник.

Нині через ризик розповсюдження коронавірусу на залізниці діють особливі правила. Однак перевіряють температуру не всім підряд, а за ініціативою провідника: якщо той підозрює ознаки захворювання у пасажира, пропонує йому провести процедуру.

Додамо, зараз в Одеській філії є близько 300 вакансій, здебільшого робітничих професій. Перша зарплата молодого спеціаліста становитиме до 10 тисяч гривень плюс преміальні.

5 марта, 2020 19:01