Департамент культури та туризму звітував за 2019 рік (відео)

Майже 200 мільйонів гривень на Школу естетичного виховання, понад 40 — на бібліотеки та 29 — на Одеський зоопарк.

Департамент культури та туризму Одеської міськради опублікував звіт, на що витрачали кошти з бюджету у 2019 році. На розвиток туризму в місті на рік департамент мав 7 мільйонів. За ці кошти розмістили два якорі-серця в Марселі та в місті-побратимі Ларнаці. В червні цього року планують відкрити ще один, в Регенсбурзі.

Окрім цього, провели рекламну кампанію Одеси в містах України та в Європі.

«Одеса — це перше місто в Україні, яке має свою зовнішню рекламу в інших містах і столицях європейських держав. В цьому році це була Софія, Таллінн, Мінськ, Вільнюс та Рига. Також ми перші в Україні зробили це з компанією Wizz Air: на роздрукованих квитках та посадкових талонах на французькому напрямку, там дев’ять міст Франції, до яких літає Wizz Air, була реклама про наше місто», — прокоментувала директор департаменту культури та туризму Одеської міськради Тетяна Маркова.

19 февраля, 2020 18:47