Одесса
9 Co
USD

Втручання в інформаційний простір України — чи є воно?(відео)

Чи знали ви, що 60 % українців впевнені, що зможуть впізнати фейк без пошуку додаткової інформації? Але ж звісно, це фейк!

Трансатлантична комісія з чесних виборів моніторила український інтернет напередодні виборів президента, потім парламенту і продовжила цей моніторинг вже після виборів. Фахівці досліджували пів мільйона повідомлень щотижня, а в період президентських виборів — до трьох мільйонів.

Головним завданням було дізнатися, чи був іноземний інформаційний вплив на український інфопростір.

«Українське інформаційне поле розділилося на чотири основні кластери. Два кластери щодо політичних уподобань формувалися навколо Петра Порошенка і партії “Європейська Солідарність” та навколо Володимира Зеленського та партії “Слуга народу”. А інші два кластери — це був трошки менший за розміром кластер міжнародний та дуже великий так званий проросійський», — повідомила представник Трансатлантичної комісії з чесних виборів Ольга Чижова.

В період президентських виборів в Україні так званий проросійський кластер досяг обсягу у 30 %. Тобто, якщо пересічна людина заходила в інтернет, щоби щось прочитати про політику в Україні, кожне третє повідомлення було саме звідти.

«Українському суспільству просто конче необхідна освіта медіаграмотності. Така інформаційна гігієна, щоби ми могли розрізнити, хто і як на нас намагається впливати. На сьогоднішні дуже мало цього розуміння є», — зазначила Ольга Чижова.

8 ноября, 2019 19:10